Apsilankyti www.goldenmoments.lt >>>
2016
Tel. +370 698 22810,    info@aeronautica.lt
Apie mus Atmintinė skrendantiems oro balionu Apie oro balionus Kontaktai Fotogalerija  
 
Skrydis
oro balionu

89 €/asm.
Skrydis oro balionu dviems ROMANTIŠKOJI PORELĖ
399 €
Grupės
asmenų skrydis

nuo 79 €/asm.
 
   
 

Grįžti į pradžią / Apie oro balionus / Baliono konstrukcija

Kupolas
Šiluminio aerostato kupolas siuvamas iš didelio atsparumo nailoninių medžiagų - poliesterio ar poliamido, kurių vidinė pusė padengiama poliuretanu (silikonu). Poliuretaninis padengimas padaro audinį nepralaidų orui. Kad medžiaga būtų tvirtesnė, ji audžiama su sutankintu siūlų juostelių tinkleliu.Medžiagos gabalai - segmentai - susiuvami į skiltis, kurios po to susiuvamos tarpusavyje. Kupolo pripūtimo anga apsiuvama juosta iš apsauginės medžiagos Nomex, kuri labai atspari karščiui ir saugo aerostatą nuo apdeginimų pripūtimo metu. Toliau ant kupolo užsiuvamos vertikalios ir horizontalios apkrovos juostos. Taip gaunamas vientisas kupolo karkasas. Kupolo pakabos lynai sujungiami su degiklio rėmu, o rėmas jungiamas su baliono krepšiu.

Krepšys
Krepšiai tradiciniu budu pinami iš vytelių, krepšio dugnas daromas iš drėgmei atsparios jūrinės faneros. Struktūriniam krepšio karkasui yra naudojami 6 mm nerūdijančio plieno lynai. Jais krepšys tvirtinamas prie kupolo. Į krepšio rėmo ir degiklio rėmo lizdus įstatomi poliuretaniniai stovai. Jie sutvirtina ir padaro stabilią kaitinimo sistemą. Šie stovai ir lynai uždengiami odiniais apvalkalais, kurie apsaugo stovus ir lynus nuo mechaninių pažeidimų. Dujų cilindrai paprastai tvirtinami odiniais diržais krepšio kampuose. Prietaisai, žemėlapio dėklas, gesintuvas ir kiti reikmenys taip pat tvirtinami krepšyje jiems skirtose vietose.

Degikliai
Degikliai yra šiluminio baliono jėgainė. Tai sudėtingiausia mechaniniu požiūriu baliono dalis. Degikliais yra kaitinamas oras pučiant balioną ir palaikoma temperatūra skrendant. Degikliai “maitinami” skystu propanu, kuris prieš sudegdamas degiklio spyralėse yra paverčiamas dujomis. Todėl beveik pusę degiklio sudaro spiralė. Į degiklį suskystintos dujos patenka iš dujų cilindro. Spiralėje skystas propanas yra įkaitinamas, ir įšilęs jis virsta dujomis. Įkaitęs degiklis dirba našiau nei šaltas. Šiuolaikiniai degikliai gaminami su apsauginėmis dėžutėmis, kurios apsaugo nuo nuodegių piloto ranką ir sulaiko šilumą, sklindančią nuo įkaitusio degiklio žemyn. Degiklis gaminamas iš labai tvirto nerūdyjančio plieno, kadangi propano degimo temperatūra yra apie +500 C. Taigi degikliai turi išlaikyti labai didelių skirtumų temperatūrą. Šiuolaikiniai baliono degikliai yra labai galingi - jų galingumas siekia 4500-6000 megavatų.


 
Grįžti į viršų
 
 

 

 
       
IDEAFORMUS interneto projektai